2247 job i Sønderjylland 359 job i dette område
2247 job i Sønderjylland 359 job i dette område

topjob

Fast chauffør til tip- eller forvogn/hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. maj 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Test Material Coordinator
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you motivated to become a part of one of Novo Nordisk's new projects to expand our capacity for Biotech and Rare Disease production? Would you like to contribute to an area that will feature state-of-the-art technology for new processes and products?

If the idea of being involved in this expansion that will enable us to serve more people living with serious chronic and rare diseases, and promote life-changing careers for our employees, sounds interesting and you have the qualifications we are looking for, apply now and be part of a fantastic journey!


The Position

As our new Test Material Coordinator, you will be mainly responsible for:

All test materials that we are going to use for tests and validation of the coming productions lines.
Master Data in SAP EWM.

This position provides an excellent opportunity for several candidates to join us as Operational Responsible in the packaging and assembly project team and will get the opportunity to put their fingerprint on the future of Novo Nordisk.

Right now, the workplace will be at our project office in Høje Taastrup and in our project office in Odense.


Qualifications

To succeed in this role, we expect you to have:

An academic degree within supply chain, engineering or similar combined with at least 2 years of experience working with material flow in the context of a production environment.
Knowledge about our IT systems, SAP & Pas X and the flow between those systems.
Extensive knowledge about data Leadtime.
Knowledge and know-how for test flow according to SOP´s and Guides is an advantage.
Advanced Excel skills for data analysis.
Full proficiency in written and spoken English & Danish.


On a personal level, you are a confident communicator, comfortably addressing operators, managers and various stakeholders. If you see an opportunity for optimization, you are not afraid to speak up as you have developed a can-do attitude in combination with the power and ability to find solutions.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du selvstændig, omhyggelig og serviceminded, og god til at holde mange bolde i luften? Så er det dig vi er på udkig efter. Vi tilbyder et spændende job som kontorassistent i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Kolding.

Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed
I vores anlægsafdeling i Kolding udfører vi store og små opgaver indenfor anlæg og vedligeholdelse af veje, kloak- og forsyningsanlæg m.v.


Om jobbet:

På kontoret får du, sammen med vores nuværende kontorassistenter, en central rolle, hvor I i fællesskab har ansvaret for de administrative opgaver i relation til driften, vores 30 funktionærer og 140 timelønsansatte samt igangværende entreprisesager.

Din dagligdag vil i høj grad være præget af selvledelse og egetansvar for opgaverne, ligesom du vil få en stor kontaktflade, både internt i afdelingen i Kolding, men også ud i hele Arkil-organisationen i Danmark.


Dine arbejdsområder og opgave vil bl.a. være:

Kørsel af løn for timelønnede medarbejdere og formænd
Debitorbehandling
Kreditorregistreringer
Oprettelse af entreprisesager
Afregning af maskiner på entreprisesager
Udarbejdelse af skadesanmeldelser
Håndtering af garantier
Bestilling og udlevering af arbejdstøj
Telefonpasning og modtagelse af gæster
Ad hoc kontoropgaver


Vores forventninger til dig, er at:

Du er selvstændig og ansvarsbevidst
Du er omstillingsparat og bidrager positivt til en organisation i udvikling
Du har ordenssans og er god til at organisere, koordinere og prioritere dine opgaver
Du trives med en kombination af opgaver, som er rutineprægede, deadline-bestemte og ad hoc
Du er venlig, serviceminded og trives i kontakten med mange forskellige mennesker
Du kan holde mange bolde i luften og bevare overblikket i pressede situationer
Du har gode it-kundskaber og arbejder rutineret i Word, Excel, Outlook og Navision
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Communications & Public Affairs Lead
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about building positive relationships with external stakeholders? Do you have experience in strategic communications and public affairs? We are looking for a Communications & Public Affairs Lead based in Odense to be a close sparring partner to management in establishing our new future manufacturing site in Tietgenbyen, Odense. If yes, then read on and apply today for a life-changing career.


The Position

As a Communications & Public Affairs Lead based in Odense, your main focus will be to establish the new future site in Tietgenbyen. You will report to the Head of Site Tietgenbyen and be part of the Management team to whom you will be an important strategic sparring partner. You must understand the business priorities and translate strategy into relevant and impactful Communications and Public Affairs actions, which include driving:

• Strategy and execution of external communications, employer branding, external relations, and public affairs
• Strategic partnerships with external stakeholders (e.g. educational institutions) to support the business strategy
• Internal communication strategy and execution, supporting all internal communication processes related to the site.

You will work closely with communications colleagues and executive support functions in Fill & Finish Expansions as well as in Novo Nordisk Head Quarter functions. We expect you to be a strong team player, who enjoys executing with short deadlines as well as being responsible for developing and implementing strategic communication initiatives and events. Furthermore, you will be a key player in shaping and fostering an engaging, diverse and inclusive employee environment, rooted in our values - the Novo Nordisk Way


Qualifications

To excel in this role, we are looking for someone with the following qualifications:
• A Bachelor within Communication, journalism or business management, Master is preferred
• 8+ years of work experience in Communications and Public Affairs, preferably within a large, international environment
• Experience in navigating a complex stakeholder environment, preferably from an international organisation
• Fluency in English, both written and spoken
• Strong knowledge of employer branding strategies is preferred

As a person, you have an independent, responsible, and result-oriented way of working and approach tasks with structure, energy, curiosity, and a positive attitude. You have a strong business understanding and high ambitions on delivering high quality communication solutions. You are constructive and full of initiative and thrive in a challenging and busy environment with ambitious people. Furthermore, you have excellent collaboration skills and ability to build and maintain relationships with external stakeholders but can also work independently towards reaching strong business results.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til LS Intertank
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Stræber du efter altid at finde de bedste løsninger til loyale og engagerede kunder, og har du ambitioner om at vokse og udvikle dig i en familieejet virksomhed, der værdsætter deres medarbejdere? Så er du det nye medlem, vi leder efter til LS Intertank-familien!

Career | a JKS Company søger på vegne af vores stærke samarbejdspartner LS Intertank en disponent, som ønsker at være en del af et team, hvor man støtter og hjælper hinanden med at komme i mål med de daglige opgaver.

Hos LS Intertank leverer de fuldservice transportløsninger og er i øjeblikket frontløbere inden for deres felt, nemlig transport af flydende gods. I løbet af 70 år har LS Intertank imødekommet kundernes efterspørgsel, hvilket bl.a. har været en succes på grund af den dedikation og det engagement, der ligger indlejret i virksomhedens DNA og medarbejdere. Du kan læse mere om LS Intertank her.

Om stillingen:
Du bliver en del af et dedikeret team, bestående af 17 kolleger, som alle er professionelt stolte, og ansvarlige for at disponere omkring 200 tankvogne og 600 tankcontainere. Du vil få tildelt din egen portefølje af kunder, ordreprocesser og planlægning af vogne. Der vil blive sørget for den nødvendige oplæring, hvis du bringer dit engagement og dine gode planlægningsevner med dig.

Selvom hver disponent er ansvarlig for egne kunder, bidrager alle til et tæt og støttende samarbejde på tværs af teamet. Sammen arbejdes der effektivt for at sikre, at tanktransport med flydende varer når kunderne i Skandinavien og Europa til tiden, så kunderne er tilfredse.

Dine opgaver vil bl.a. være inkludere:

Tæt dialog med kunder om ordrer og ordreplanlægning
Koordinering og planlægning af lastbiler og tanke
Behandling af kundeordrer i TMS-systemet
Optimering af transporter og effektiv handling, når der opstår udfordringer
Daglig kommunikation med koordinatorer og chauffører

Din daglige arbejdsplads vil være på hovedkontoret i Taulov, Fredericia, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med dine nye kolleger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfahrener Maurer für Restaurierungsarbeiten
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Wir suchen einen erfahrenen Restaurierungsmaurer oder einen talentierten Maurerarbeiter mit Erfahrung in der Baubranche, der Wert auf Qualität und gutes Handwerk legt.

Es ist wichtig, dass du kein Maurer bist, der auf Akkord arbeitest, sondern stolz darauf bist, die Arbeit gründlich und nach den Wünschen des Kunden zu erledigen.

Arbeitsaufgaben:

Die Aufgaben sind sehr vielfältig und umfassen folgende Bereiche:

Renovierung
Verputzen
Wasserdichtmachen
Mauerwerk
Anfallende Aufgaben

Fachliche Kompetenzen:

Du bist ausgebildeter oder angelernter Maurer mit praktischer Erfahrung.
Du arbeitest selbstständig und nimmst aktiv an den Aufgaben teil.
Du bist sorgfältig und qualitätsbewusst.
Du bist verantwortungsbewusst und zuverlässig.

Persönliche Eigenschaften:

Du bist umgänglich und zuvorkommend.
Du bist engagiert und flexibel.
Du bist stabil und kommst immer pünktlich. Du kannst ein polizeiliches Führungszeugnis vorlegen.
Du wirst von JKS zu den tariflichen Bedingungen eingestellt.


Weitere Informationen: Petra Büchmann-Rhila, Telefon +45 73 32 37 55
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Restaureringsmurer/murerarbejdsmand
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du hænderne godt skruet på, og er du vant til at arbejde på byggepladser og god til det grundige arbejde, så er det lige netop dig, vi søger.

Vi søger en erfaren restaureringsmurer eller dygtig murerarbejdsmand med erfaring inden for byggebranchen, som læggArbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Pudsning
Vandskuring
Opmuring
Forefaldende opgaver

Faglige kompetencer:

Du er faglært eller tillært murer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
er vægt på kvalitet og godt håndværk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør / værkstedsmontør
HYDREMA
Syddanmark
6000 Kolding
Sætter du pris på en afvekslende arbejdsdag? Har du hænderne godt skruet på, og har du tilmed interesse for motorer og maskiner? Så læs med her!

På vegne af Hydrema i Kolding søger Career en erfaren udekørende montør/værkstedsmontør, med passion for entreprenørmaskiner. I din nye rolle, vil du komme til at dække Fyn samt Syd- og Midtjylland, hvor du vil spille en vigtig rolle i et dynamisk team.

Hydrema er en familieejet virksomhed, som er førende inden for udvikling og produktion af entreprenørmaskiner – dumpere, hjulgravere og rendegravere. Stoltheden over disse produkter gennemsyrer kulturen hos Hydrema, og er et resultat af snart 65 års dedikation – måske er det dig, de tager med på den videre rejse?

”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!
Som udekørende værkstedmontør hos Hydrema, vil du håndtere opgaver indenfor fejlfinding, el, hydraulik og meget mere. Din ekspertise vil blive anvendt i forbindelse med:

Reparation
Service
Vedligeholdelse
Klargøring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elektriker til el-montage af industrimaskiner
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du en el-teknisk baggrund og erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner? Så er det dig, vi søger.

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst industrielektriker til fast arbejde i Kolding.

Vi søger en erfaren montør med el-teknisk baggrund til virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læse og forstå tekniske tegninger, kabeltræk, montering af styretavler, betjeningsbokse, motorer, etc.

Kvalifikationer:

Vi ser gerne, at du:

Har erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
Er uddannet industrielektriker, automatiktekniker, elektriker eller lignende
Har god tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evner at arbejde selvstændigt og i teams
Har god fysisk form og trives med at arbejde i et produktionsmiljø

Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior HR Business Partner
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to join a global HR Business Partnering community focused on enabling business strategies and proactive strategic partnerships? Are you a strategic thinker with a strong interest in translating business needs into HR? Do you excel at building strong relationships as a trusted advisor to leaders?

If yes, you might be the HR Business Partner for Fill & Finish Expansions we are looking for!


The position

You will be the HR Business Partner to leaders at Director and VP level and their business areas in Fill Finish Expansions at our new site in Tietgenbyen, Odense. This also means that you will be based in Odense.

Your main focus will be to establish the new site and build up a project organization. You must understand the business priorities and translate strategy into relevant and impactful HR actions, which include driving:

Organisational development and effectiveness
Strategic workforce management
Change management
Diversity & Inclusion
Talent management & development
Culture and engagement
Annual P&O cycle


Alongside your HR Business Partner colleagues as well as executive support functions, you will be in charge of continuously reviewing, assessing, and evolving the business to drive organizational efficiency and agility. Furthermore, you will be shaping and fostering an engaging, diverse, and inclusive employee environment, rooted in our values - the Novo Nordisk Way.

As a trusted advisor, you will build solid relationships with the business and the P&O organisation, identify challenges, and play an advisory role in addressing them. You will be working closely with Centres of Excellence within P&O in defining and executing initiatives identified to improve the business areas’ ability to seize business opportunities and overcome challenges.


Qualifications

You are characterized by being a strong and pragmatic executor with a strategic can-do mindset. A person people want to work with and who is respected by stakeholders because you drive things forward and because you have high personal integrity, which allows you to offer your perspectives respectfully.

To succeed in the role, you:

Have 8+ years of experience as an HR Business Partner within a large, international, and culturally diverse environment with change management and organizational development.
Can think strategically and translate business into HR actions, based on a thorough understanding of the challenges and future outlook.
Have experience in a start-up environment (Beneficial – not a must)
Know how to remove people and organisation-related roadblocks, ensuring strong support for strategy implementation.
Hold a relevant academic degree within HR, Organisation, Business Psychology, or similar.
Are fluent in English, both written and spoken.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Butiksansvarlig med smedeerfaring, Grindsted
JKS & Career
Syddanmark
7200 Grindsted
Vi søger en alsidig og ansvarsbevidst smed til at passe butik og udføre smedearbejde på værkstedet i travle perioder. Den ideelle kandidat vil være i stand til at håndtere både opgaver i butikken, servicere kunder, samt udføre smedearbejde og svejsning efter behov.


Ansvarsområder:

Betjening af kunder i butikken, herunder rådgivning om produkter og tjenester
Håndtering af salgstransaktioner og opretholdelse af ordentlig kassebehandling
Bestilling og lagerstyring af smedeprodukter og materialer
Udføre smedearbejde og svejsning på værkstedet i travle perioder
Sikre høj kvalitet og kundetilfredshed med udført arbejde


Kvalifikationer:

Erfaring som smed med færdigheder inden for smedearbejde og svejsning
Evne til at håndtere administrative opgaver og betjene kunder i butikken
God kommunikationsevne og evne til at arbejde i et kundevenligt miljø
Evne til at arbejde selvstændigt og håndtere travle perioder effektivt


Vi tilbyder:

En spændende stilling i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed.
Mulighed for faglig og personlig udvikling.
Et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og trivsel.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør eller maskinopbygger
TEKUM
Syddanmark
6000 Kolding
Kan du samle og montere special maskiner? Så har vi lige jobbet til dig!

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst montør til fast arbejde i Kolding. Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Vi søger en erfaren montør til at montere og samle industrimaskiner ved virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læsning og forståelse af tekniske tegninger, montage af maskindele samt opbygning af komplette maskiner. Der vil også være arbejde med gear, motorer, og aksler. Hvis du kan TIG svejse rustfrit stål, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.


Vi ser gerne, at du har:

Erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
God tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
Evt. Tig erfaring i rustfast stål
God fysisk form og evne til at arbejde i et produktionsmiljø


Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person

Lyder denne stilling som noget for dig, så tøv ikke med at ansøge. Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Klejnsmed, Grindsted
JKS & Career
Syddanmark
7200 Grindsted
Vi søger en dygtig klejnsmed med erfaring inden for smedearbejde på landbrugsmaskiner samt kendskab til hydrauliske systemer. Den ideelle kandidat vil have færdigheder inden for reparation og vedligeholdelse.

Ansvarsområder:

Udføre smedearbejde på landbrugsmaskiner, herunder reparation og vedligeholdelse af dele og komponenter
Diagnostik af hydrauliske systemer og udføre reparationer efter behov
Installation af nye smedekomponenter og hydrauliske systemer efter specifikationer
Udføre smedearbejde hos firmaer og privatpersoner efter behov og opfordring
Samarbejde med andre teammedlemmer for at sikre effektiv drift og vedligeholdelse

Kvalifikationer:

Erfaring som klejnsmed med fokus på smedearbejde på landbrugsmaskiner
Kendskab til hydrauliske systemer og deres funktioner
Evne til at svejse og arbejde med forskellige svejsemetoder
Truck/krancertifikat er en fordel, men ikke et krav
Evne til at arbejde selvstændigt og i et team
God problemløsningskompetence og teknisk forståelse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceassistenter til rengøringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7190 Billund
Vil du have et job, hvor du er glad for at gå på arbejde, og hvor vi tilbyder tryghed via grundig oplæring og mulighed for kurser og uddannelse?

Forenede Service søger serviceorienterede assistenter til rengøringsopgaver i Billund. Som serviceassistent indgår du i et solidt team af engagerede medarbejdere som brænder for at gøre en forskel, både for brugere men også for hinanden igennem faglig opbakning.


Om stillingerne

Stillingerne er på mellem 30-37 timer ugentligt med opstart løbende. Der er mulighed for stillinger med samme faste mødetider eller skiftende vagter, mandag til fredag, og hver anden weekend.
Som rengøringsassistent sørger du for, at bygningen fremstår pæn og ren for gæster og medarbejdere, samt opfyldt med de nødvendige forbrugsvarer.
Opgaverne er alsidige, og to dage er aldrig ens. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor hver enkel medarbejder spiller en stor rolle, i den fælles opgave. Du bliver en del af et stærkt team, hvor man kan søge støtte og vejledning.


Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt og serviceminded
Du er villig til at lære og udvikle dig i rengøringsfaget, erfaring med rengøring er en fordel
Du kan kommunikere på dansk eller engelsk
Kørekort er en fordel
Du har følgende: opholdstilladelse og dokumentation for dine beskæftigelser i løbet af de seneste 5 år; og der vil blive indhentet aktuel straffeattest


Vi tror også, at følgende kan gøre dig glad

Løn ifølge Serviceoverenskomsten
Pensionsordning 8,15/4% og sundhedsforsikring
Grundig oplæring og mulighed for bl.a. danskkursus og uddannelse med løn
En arbejdsplads, hvor vi hylder forskelligheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tilbudsleder
Arkil A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Som ny medarbejder i Arkils Tilbuds- og markedsafdeling i Lystrup bliver du en del af en central funktion i Arkil, der assisterer kolleger i andre divisioner med udarbejdelsen af vindende tilbud på både hoved- og totalentrepriser for såvel offentlige som private bygherrer. Særligt totalentreprisetilbuddene udgør en stor del af vores arbejde, og hér vil dine kompetencer og erfaringer ift. projekteringsprocessen og/eller totalentrepriser i høj grad komme i spil.

Sammen med dine seks kolleger i afdelingen er du med til at styre tilbudsprocessen og udarbejde tilbuddene inden for alle Arkils fagområder dækkende veje, broer, fundering, råhuse, miljø og meget mere. Det sker i tæt samarbejde med lokalafdelingen og/eller divisionen, der skal gennemføre det pågældende projekt, og ofte sammen med rådgivere og andre, eksterne specialister.

Hovedparten af de tilbudsprojekter, vi tildanner i afdelingen, tildeles efter ”økonomisk mest fordelagtige tilbud”, dvs. vi konkurrerer ikke udelukkende på pris, men også på at kunne beskrive, hvordan vi opfylder de krav og ønsker, bygherren måtte have med hensyn til organisering, planlægning af opgaven, valg af teknisk løsning, bæredygtighed og innovation etc.

Din rolle

Din rolle bliver primært at styre tilbudsprocessen frem mod at få tildannet et vindende tilbud. Du står i spidsen for tilbudsteamet og sikrer, at I - i fællesskab med tilbudsejeren og andre samarbejdspartnere - får gransket udbudsmaterialet, fastlagt tilbudsstrategien og udarbejdet et tilbud, der imødekommer bygherrens krav og ønsker bedst muligt.

Dine opgaver bliver blandt andet:

at gennemgå udbudsmaterialet og udarbejde en plan for tilbudsprocessen,
at få specialister fra vores forskellige fagområder til at ”gå i samme retning”, samtidig med at du udfordrer dem på deres løsningsvalg
at afdække grænsefladerne og i samarbejde med tilbudsteamet gennemskue og risikoafdække projektet på tværs af de respektive fagdiscipliner,
at udarbejde samarbejds- og rådgivningsaftaler med eksterne partnere,
at udfordre kalkulationen, der primært udarbejdes af de udførende afdelinger,
at skrive tilbudsbeskrivelser og/eller koordinere skrivearbejdet i tilbudsteamet frem mod afleveringen af et gennemarbejdet, professionelt tilbud,
at koordinere projekteringen mellem vores udførende enheder og eksterne partnere på vundne totalentrepriser.

Sideløbende med dine opgaver som tilbudsleder vil du også indgå i tilbudsteams, der ledes af dine kolleger eller eksterne parter, og hvor du med dine kompetencer og samarbejdsevner bidrager til at tildanne et vindende tilbud.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for elektronik
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder, herunder hækklipning, lugning og græsslåning. Hvis du har grønne fingre og lidenskab for at skabe smukke udendørs miljøer, så er dette noget for dig.

Der er tale om et længerevarende vikariat i Vejle.

Som ideel kandidat skal du elske arbejde i det fri, have en positiv indstilling til dit arbejde og kollegaer samt være i stand til at arbejde både selvstændigt og i teams.
Have kendskab til facility service og erfaring med at køre mindre maskiner er afgørende.

Arbejdet forventes at starte i slutningen af marts og fortsætte frem til efteråret 2024, primært på daghold


Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Vedligeholdelse af grønne områder
Hækklipning
Græsslåning
Beplantning
Belægningsarbejde
Luge ukrudt
Rette af til belægning
Rullegræs
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret projekt og speciale i samarbejde med LINAK® A/S
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du eller din gruppe tænke sig at skrive projekt eller speciale i samarbejde med en international produktionsvirksomhed hvor både udvikling og produktion finder sted på samme lokation? LINAK tilbyder samarbejde med studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling med betydning for virksomheden.

Vi har mulighed for at tilbyde samarbejde inden for alle områder af vores værdikæde fx produktion, udvikling, supply chain, IT osv.


Da vi har stor efterspørgsel på projekter, er der følgende krav til dig/din gruppe:

skal være på minimum 4. semester på bacheloren når opgaven skrives
har mulighed for at komme på virksomheden på Als min. 1 gang om måneden
projektet skal være på minimum 10 ECTS
have mulighed for at underskrive en fortrolighedsaftale (NDA)


Din ansøgning skal indeholde:

Start- og slutdato for projektet
Studieretning og universitet
Semester og antal ECTS point projektet skal opfylde
Antal gruppemedlemmer
Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområder



Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen, søg derfor i god tid. Vi behandler alle henvendelser individuelt, da det er vigtigt for os, at du får et fagligt relevant projekt for dig og LINAK.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bliv salgsassistent
Louis Nielsen A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Louis Nielsen A/S

Bliv salgsassistent

Fredericia

Drømmer du om et job inden for salg, hvor du laver mere end bare at sælge et produkt? Få et job, hvor du ser kunderne i øjnene ? bogstaveligt talt ? og gør en forskel med den bedste rådgivning, så de bevarer deres øjensundhed.

Nogle kunder skal måske bare købe et stel ? men hos andre kan det være, du opdager en alvorlig øjensygdom. Her er det virkelig din personlige rådgivning om øjensundhed, der gør en forskel i kundens liv.

Siv, salgsassistent og optikstuderende
Louis Nielsen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgs- og marketingkoordinator til spændende nyoprettet stilling inden for Health sektoren!
United Group Manufacturing A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Career

Salgs- og marketingkoordinator til spændende nyoprettet stilling inden for Health sektoren!

Vejle

Er du kreativ og initiativrig, og har du passion for salg, marketing & branding? Elsker du at skabe spændende, visuelt tiltalende indhold, og kan du bevare overblikket ifm. løbende kampagner, messer osv., samt føler dig hjemme på de sociale medier?

Som salgs- og marketingkoordinator, bliver du virksomhedens kreative ansigt udadtil. I tæt samarbejde med, og i direkte reference til salgschefen, vil du få ansvaret for at styrke virksomhedens visuelle udtryk på digitale platforme, få ansvar for løbende kampagner, koordinering af messer samt vedligeholde og udvikle hjemmesiden mv.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Scientific Management Assistant
LEGO Foundation
Syddanmark
7190 Billund
Genitor ApS

Scientific Management Assistant

Billund

The LEO Foundation, one of the world?s largest funders of skin research, is looking for a Scientific Management Assistant who will help develop and strengthen our growing philanthropic activities, and who would like to join us on our mission to pave the way for curing skin diseases.

You will be a key player in assuring high-quality administrative support to your colleagues at the LEO Foundation. Your key responsibilities will be focused on ensuring maintenance and development of efficient and seamless administrative processes related to the operations of the grant team.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
2 Pædagoger til Bo- og dagtilbuddet Huset Mølgaard
Fonden Huset Mølgaard
Syddanmark
7200 Grindsted
Fonden Huset Mølgaard

2 Pædagoger til Bo- og dagtilbuddet Huset Mølgaard

Grindsted

Vi er bygget på ideen om, at et godt liv er forskelligt fra person til person, derfor er Huset Mølgaard skabt ud fra principperne om nærvær, tryghed, omsorg, ansvar og udvikling. Vores kerneværdier er anerkendelse, samskabelse og hjemlighed.

Du får:

  • Mulighed for at efteruddanne dig
  • En arbejdsplads, der arbejder med et anerkendende arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads, hvor vi har beboerne i centrum og altid tager udgangspunkt i den enkeltes ressourcer ? vi griner, græder og fester sammen
Fonden Huset Mølgaard
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Måletekniker
Ammeraal Beltech Modular A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Ammeraal Beltech Modular A/S

Måletekniker

Vejle

Vil du være en del af et dedikeret team, der stræber efter at løse udfordringer og skabe succes for vores kunder?

Du vil blive en del af vores Kvalitetsafdeling, og dine primære opgaver vil inkludere:

  • Udførelse af 3D scanning og måletekniske opgaver, herunder brug af GOM ATOS Scanbox 4105.
  • God tegningsforståelse og kendskab til værktøjskonstruktion.
  • Support til produktionen ved godkendelse af løbende produktion.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicetekniker søges til Bosch Car Service Vejle Nord
Super Dæk Service
Syddanmark
7100 Vejle
Super Dæk Service

Servicetekniker søges til Bosch Car Service Vejle Nord

Vejle

Hos Super Dæk Service og Bosch Car Service Vejle oplever vi en stor tilstrømning af nye kunder. Vi mangler hænder, så vi kan opretholde den gode service overfor vores kunder.

Vi tilbyder en alsidig hverdag, hvor du selv har stor indflydelse på dine arbejdsområder, opgaver og ansvar.

Hos os får du et selvstændigt og alsidigt job med en stor mængde frihed under ansvar, en god løn, som svarer til dine kvalifikationer samt pension og sundhedssikring.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerchef
CBP A/S
Syddanmark
7100 Vejle
CBP A/S

Lagerchef

Vejle

Har du lyst til at være med til at sikre udvikling og effektiv drift af vores lagerfunktion?

Vi søger en positiv og servicemindet lagerchef til at indgå i vores logistik team, hvor opgaven er at have personaleansvaret for et lagerteam på 15 lagermedarbejdere, samt være med til at udvikle og optimere driften på tværs af vores lagerlokationer.

Du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne i hverdagen, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vil du være med til at gøre en forskel? Så bliv sekretær hos Aleris PP
Aleris
Syddanmark
7100 Vejle
Aleris

Vil du være med til at gøre en forskel? Så bliv sekretær hos Aleris PP

Vejle

Er du uddannet sekretær, og er du god til at bevare overblikket i en aktiv og alsidig hverdag? Hvis du er serviceminded, og du sætter pris på at levere den bedste service til kunder og kollegaer, så er det måske dig, vi leder efter.

Som vores nye sekretær er det vigtigt for os, at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner, da du vil have den første kontakt med kunderne. Det gælder både, når de kontakter os eller møder op.

Jobbet indebærer en del ansvar, men også muligheden for at være med til at præge vores klinik. Du vil opleve at have en varieret hverdag med masser af muligheder for at lære nyt.

Aleris
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland